Brandweer applicatie
Brandweer stoom, de webapplicatie die automatisch brandmeldingen opvangt en efficiënt verwerkt.
Offerte aanvragen
Doel van webapplicatie
Tijd besparen en fouten voorkomen bij de behandeling van brandmeldingen. Brandmeldingen worden per abonnee door de meldkamer doorgestuurd naar de Brandweer, waarna deze automatisch in de webapplicatie Stoom terecht komen.
images/port/brandweerstoom/applicatie-bouwen.jpg
Werking van webapplicatie
Binnen de webapplicatie worden verschillende abonnee's toegevoegd en worden er beheerders aangemaakt die de applicatie bedienen. Brandmeldingen worden automatisch toegekend aan een abonnee, welke per periode een bepaald aantal brandmeldingen mag hebben. Zijn er per periode te veel brandmeldingen, dan herkent de applicatie dat, waarna de brandweer een oplossing bedenkt om dit in het vervolg te voorkomen.
Communicatie binnen webapplicatie
De webapplicatie maakt communicatie met abonnee's mogelijk op verschillende niveaus. Door abonnee's verzonden e-mail berichten worden automatisch opgevangen door de applicatie en binnen de webapplicatie bij desbetreffende abonnee getoond. Medewerkers van de brandweer hebben de mogelijkheid via de webapplicatie terug te mailen.
Er wordt per abonnee automatisch een logboek bijgehouden van alle communicatie, schriftelijk dan wel electronisch.
Webapplicatie met uitgebreide rapportage
Binnen de webapplicatie is een uitgebreide rapportage tool opgenomen. Deze tool maakt filteren van brandmeldingen op verschillende criteria mogelijk. Zo kan er bijvoorbeeld per gewenste periode een overzicht gegenereerd worden van de brandmeldingen van een of meerdere abonnees. Het overzicht kan geëxporteerd worden naar Excel. Daarnaast werkt de applicatie naadloos samen met SAP Crystal Reports, waardoor alle betrokkenen de rapportage kunnen lezen en eenvoudig begrijpen.